Prva stran - KNJIGE - KOMUNIKOLOGIJA - MOJ - Zbirka za marketing in odnose z javnostmi
Odnosi z javnostmi

Odnosi z javnostmi « Nazaj

Ana Tkalac Verčič
Obseg: 460 strani / trda vezava / leto izida: junij 2020
ISBN: 978-961-235-910-2

Prelistaj knjigo

Avtorica v knjigi podrobno predstavi teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi, ob njih pa nas spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipičnih področjih prakse – v odnosih z mediji, z internimi javnostmi, s potrošniki, z lokalnimi skupnostmi, v kriznih situacijah, v spletnem komuniciranju. Ob predstavitvi teoretičnih konceptov gre posebej opozoriti na praktični del, v katerem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi, ki lepo ponazarjajo razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse.

Knjiga je odlična podlaga za visokošolski študij odnosov z javnostmi, obenem pa zaradi praktičnih primerov in nasvetov nepogrešljiv vodnik tudi za praktike odnosov z javnostmi.

 

Tiskana knjiga

44,90 €

Podrobnejši opis

Laiki si odnose z javnostmi še vedno predstavljajo kot urejanje medijskih objav in podob. V resnici je namen odnosov z javnostmi upravljanje odnosov med organizacijami in njihovimi déležniki – ljudmi, skupinami in organizacijami, od katerih je odvisen njihov uspeh. Ti obstajajo znotraj organizacij in okoli njih (aktivistične skupine, dobavitelji, lokalne skupnosti, odločevalci, novinarji, strokovnjaki, porabniki, vplivneži in drugi).

Vsi smo odvisni od drugih in vse, kar uspemo narediti, uspemo tudi ali celo predvsem zaradi drugih. Spoznavanje in umevanje te vzajemne odvisnosti je v središču upravljanja odnosov z javnostmi kot načrtovanega ali agilnega delovanja v korist akterja (organizacije ali posameznika, gibanja ali institucije) in njegovega okolja oziroma družbe kot celote.

Slovensko društvo za odnose z javnostmi vstopa v 30. leto svojega obstoja z novo knjigo – prvim slovenskim učbenikom za odnose z javnostmi, prevodom monografije hrvaške profesorice na zagrebški ekonomski fakulteti dr. Ane Tkalac Verčič. 

Ana Tkalac Verčič je redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Zagrebu. Na katedri za trženja predava več komunikacijskih predmetov (Trženjsko upravljanje, Integrirano tržno komuniciranje, Odnosi z javnostmi, Oglaševanje in druge) na dodiplomski, podiplomski in doktorski ravni. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih objav; soavtorica in urednica nekaj knjig s področja trženja, odnosov z javnostmi in metodologije znanstvenega raziskovanja. Je članica uredništva mednarodnih znanstvenih revij Public Relations Review, Journal of Public Relations Research in International Journal of Strategic Communication. Od leta 2017 je predsednica Hrvaškega društva za odnose z javnostmi (HUOJ).

Za prevod, posodobitev originalnega besedila in dopolnitev s primeri iz slovenske prakse sta poskrbela mag. Nada Serajnik Sraka in Pedja Ašanin Gole; strokovni pregled je opravil dr. Dejan Verčič.

© Knjigarna FDV. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Ta spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke.  Ti piškotki ne shranjujejo osebnih podatkov.  Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.

Več informacij
×
Politika piškotkov za spletno mesto Knjigarna FDV

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.

Spletne strani uporabljajo različne tipe piškotkov.

  1. Spletna stran uporablja piškotke, ki so nujni za osnovno delovanje strani in med drugim omogoča uporabniku dodajanje izdelka v košarico, prehod na zaključek nakupa itd.
  2. Spletna stran uporablja piškotke za zbiranje informacij o uporabi strani. Ti piškotki za sledenje omogočajo analizo obiskov in pregledane vsebine. Ti piškotki so anonimni in ne omogočajo sledenja specifično identificiranih uporabnikov.
  3. Spletna stran uporablja piškotke, ki omogočajo anaonimno sledenje informacij. Ti piškotki za oglaševanje so v uporabi za prilagoditev našega oglaševanja vašim potrebam.

Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite s klikom na povezavo v nogi te strani.

Vaše nastavitve

Ti piškotki so vedna omogočeni in so nujni za osnovno delovanje spletne strani. Torej piškotki, ki si vas zapominjo, da boste lahko nemoteno brskali po spletnih straneh. V to skupino sodijo piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni vaš vnos v spletne obrazce, nakupovalno košarico ipd. Obvezni so, saj, med drugim, zagotavljajo varnost in tako preprečujejo zlorabe sistemov.

Ti analitični piškotki nam omogočajo, da z uporabo anonimnega sledenja izboljšamo funkcionalnost strani. Prav tako nam omogočajo, da lažje identificiramo produkte, ki bi bili za vas zanimivi. V nekaterih primerih je prednost teh piškotkov izboljšanje hitrosti za obdelovanje vaših zahtev, zaznavanje in shranjevanje vaših nastavitev ter pomoč pri povezavi s socialnimi omrežji.Če teh piškotkov ne izberete, so rezultat lahko slabša priporočila in počasnejše delovanje spletnega mesta. Prav tako bo otežena povezava s socialnimi omrežji, kot so Facebook, Twitter, Google+ ipd.

Ti piškotki zbirajo informacije, s katerimi prilagodimo oglaševanje vašemu okusu, preferencam in željam. Te podatke uporablja tako naša spletna stran kot tudi partnerske in druge spletne strani. Zbrani podatki so anonimni in ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov, ki ste jih morda delili z nami. Če teh piškotkov ne boste izbrali, bodo morda oglasi, ki jim boste izpostavljeni, manj primerni za vas.